My bad

2009-10-04 @ 22:02:49

Ouupsi! Förlåt.. Jag glömde att min blogg existerade.. Skämt å sido, nu sitter jag här och har det extra tråkigt. Ska alldeles, alldeles strax gå och göra mig iordning. Imorgon börjar ju skolan igen - känns rätt konstigt med tanke på att vi hade ledigt förra måndagen också. I helgen var vi och kollade lite på Rusta, Denny's home och sånna (lite trista) affärer. Pappa ville nämligen att vi skulle kolla ut lite nya möbler och stuff. Ja, vi flyttar om en vecka. Jag hittade faktist två kuddar på rusta. Ni kan försöka tänka er hur lena dem var ;0


Kuddar


Men, nu ska jag försöka gå och borsta tänderna och det.. Men jag lovar att blogga mer imorgon. Och då menar jag att jag INTE kommer att glömma bort det.

Vampyr

Ehm... Hampus spelar vampyr och ska precis bita mig. Aouw!


Kommentarer

Postat av: MEO

Sötisar!!!!! <3

2009-10-05 @ 00:52:24
URL: http://majasmuskler.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback