Färger, färger, färger

2009-10-06 @ 19:24:42

Idag börjar ju Desperate housewives. Det måste man ju se ;0 Ska iallafall jag göra. Lillebrorsan har låst in sig på toan och gråter för att pappa blev lite arg för att han slarvat bort plånboken. Fattar inte varför.. Ja, och pappa står utanför och ber honom komma ut. Själv sitter jag i vardagsrummet med datorn framför mig. Imorgon blir det sovmorgon. Härliga onsdag! Ni får se lite bilder jag trixade med nyss. Puss! 

Skål med godis

Desperatehousewives

Haha, lägg märke till att jag döpte bilderna fel x) Kan ni se det gömda ordet i godisskålen? Det är lätt om du tittar noga.


Kommentarer

Postat av: Anonym

go for desperat tonite :D

2009-10-06 @ 20:00:41
URL: http://elinforfan.blogg.se/

Postat av: Catte

Gud så gott med godis och vart ska det inte avnjutas om inte till desperate :)

2009-10-06 @ 20:21:49
URL: http://catrinre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback